תנאי שירות ואספקה

המידע להלן חשוב לקרוא אותו בטרם אתם מבצעים הזמנות דרך האתר , המידע מבהיר את המדיניות שלנו בכל הקשור לפרטיות שלכם, למשלוחים,לתנאי התשלום, לאופציות התשלום , החזרות , מלאי , ועוד .

 

הודעת פרטיות

המחויבות שלנו לפרטיות 
אנחנו מחויבים לחלוטין לשמירת הפרטיות שלכם. הפרטים אותם תספקו לנו ישמשו לעיבוד הזמנות וכדי לסייע לנו לספק לך חוויית קנייה אישית יותר. אנחנו משתמשים בכל טכנולוגיה זמינה כדי להבטיח שהמידע האישי שלכם יישארו מאובטחים. אנחנו שומרים את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בחשאיות מוחלטת. אנו לא מוכרים, נותנים או מפיצים בכל דרך אחרת את הכתובת שלכם לכל צד שלישי.

חשוב: פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים על שרתי האינטרנט שלנו ואינם חשופים לגורמים חיצוניים.

איסוף ושימוש בפרטים שלך 

כאשר אתם שולחים הזמנה אנו נבקש את שמכם, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת דואר למשלוח ומספר כרטיס אשראי מלא עם תעודת זהות. פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתכם, להכין אותה ולהודיע לכם על מצבה


משלוחים

לאחר שביצעתם את ההזמנה , אנחנו צריכים לדאוג שהמוצר אשר הזמנתם יגיע אליכם בצורה בטוחה ומהירה ככל הניתן  .שיטת המשלוחים אצלנו  מבוססת על 2 סוגים של משלוחים  :

  1. משלוח חבילות למרכזי האיסוף של . PickUP – קבלן השירות המאושר של UPS בישראל  – במחיר של 15 ש”ח.[ מחיר מוזל ומסובסד ]
    החבילה מגיעה לנקודת האיסוף תוך 48 שעות ממועד איסוף המוצר מהחנות שלנו . ומיד לאחר מכן, תתקבלו הודעת SMS כי החבילה מוכנה לאיסוף בנקודת PickUP. . לעיון ברשימת נקודות האיסוף יש לעיין כאן  –
    ** אנחנו ממליצים על שירות PickUP – זול,מהיר ויעיל **
  2. משלוח באמצעות שירות שליחים מהירים עד הבית /העסק –  במחיר של 40 ש”ח.
    הזמנות דרך שירות שליחים מהירים  עד הבית /העסק  יכול לנוע בין 2 ועד 5 ימי עסקים *. אתם מקבלים את החבילה עד הבית או עד בית העסק שלכם. השליח יוצר איתכם קשר טלפוני מראש על מנת לוודא שתהיו בבית בזמן המסירה

* ימי עסקים : מניין ימי העסקים לא כוללים – שבתות וחגים ,ימי שישי, ערבי חג , ימי חול המועד של חגי סוכות ופסח

  • אנחנו נעדכן אתכם באי-מייל אשר סיפקתם לנו במהלך ההזמנה , אודות כל תהליכי ההעברה של המוצרים שהזמנתם כפי שנמסרו לנו מדואר ישראל וזאת לנוחיותכם ולידיעתכם וזאת כדי שתהיו מעודכנים.
  • אנחנו מפעילים כל הזמן מעקבים אודות החבילות והכל כדי לוודא שקיבלתם את המוצרים שהזמנתם.
  • חשוב לרשום מספר טלפון נייד מדויק  וזאת כדי שתקבלו הודעה כי החבילות מוכנות
  • מידות תקניות:
    אורך מקסימאלי : 100 ס”מ
    היקף מקסימאלי: 250 ס”מ

משלוחים עבור כספות/מוצרים  מעל 20 ק”ג או משלוחים במידות חריגות יחושבו בהתאם לעלויות המשלוח בפועל .אנחנו לא נבצע משלוח כל עוד לא תדעו מהי העלות אותה תצטרכו לשלם. 


איך משלמים ? 

לרשותכם עומדות 3 אופציות לתשלום , האופציות הן :

תשלום באמצעות כרטיס אשראי :

באופציה זאת אנו נבקש את הפרטים האישיים שלכם ואת מספר כרטיס האשראי המלא עם תעודת הזהות . פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתכם, להכין אותה ולהודיע לכם על מצבה. התשלום בחלק מכרטיסי האשראי מחייב גם הזנה של שלוש הספרות של קוד אבטחת הכרטיס. קוד אבטחת כרטיס הוא שלושת הספרות שבגב הכרטיס. ללא שלוש ספרות אלו לא נוכל לקבל אישור של העסקה וההזמנה תידחה.

לאחר אישור ההזמנה ,תקבלו חשבונית וקבלה ישירות למייל שהזנתם ואתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהמוצר שהזמנתם ישלח אליכם בהתאם לאופציות השילוח כפי שבקשתם.

במידה ונתקלתם בקושי מסוים לשלם באמצעות כרטיס האשראי או שאין לכם כרטיס אשראי , תוכלו לפנות לאופציות הבאות להלן.

תשלום באמצעות הזמנה טלפונית :

אופציה זאת מיועדת ללקוחות המתקשים טכנית לשלם באמצעות כרטיס האשראי דרך האתר  או המעדיפים לשלם את ההזמנה דרך הטלפון ולא דרך האתר או מכל סיבה שהיא .

לאחר מילוי ההזמנה , נא צרו קשר בטלפון – 02/9666-777  בין השעות 18:00-09:00 בימים א-ה וביום ו’ וערבי חג בין השעות 13:00-09:00 וציינו את מספר ההזמנה ואנו ונסדיר איתכם את התשלום ואת אופן המשלוח.

חשבונית מס / קבלה תצורף בתוך האריזה של הזמנתכם ו/או דרך כתובת המייל שהזנתם למערכת.

מובהר בזאת כי כל עוד לא הוסדר התשלום דרך החנות ההזמנה לא מאושרת.

במידה ולא יווצר קשר עם החנות בתוך 3 ימי עסקים ההזמנה תמחק .

אם אתם מעדיפים לשלם שלא באמצעות כרטיס אשראי או שאין לכם כרטיס אשראי , תוכלו לשלם באמצעות  תשלום בהעברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק שלנו  וזאת באופציה הבאה

תשלום באמצעות העברה בנקאית:

אופציה זאת מיועדת ללקוחות המעוניינים לשלם את ההזמנה באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק.

יש לבצע את התשלום בהתאם להזמנה ישירות לחשבון הבנק לפי פרטי החשבון המופיעים בעת ביצוע ההזמנה . יש להשתמש במספר ההזמנה כסימוכין לתשלום. ההזמנה תשמר אצלנו ולא תישלח עד שהתשלום לא יתקבל בחשבון הבנק בפועל.

מובהר בזאת כי ההזמנה לא מאושרת עד לביצוע התשלום ולאחר 14 ימי עסקים באם לא יבוצע התשלום, ההזמנה תמחק .

בהצלחה בכל האופציות שתבחרו –  בכל שאלה /בעיה ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 02/9666-777


חשבוניות מס/קבלה 

  1. כאשר אתם רוכשים מוצרים דרך האתר באמצעות תשלום דרך כרטיס אשראי , מערכת התשלומים של האתר שולחת לכם חשבונית מס/קבלה לכתובת הדואר האלקטרוני אשר הזנתם. אם לא תרשמו כתובת נכונה , לא תוכלו לקבל את חשבונית המס/קבלה , כי המערכת לא תדע להיכן לשלוח לכם אותה.
  2. חשבונית המס מופקת על השם אשר הזנתם בהליך הזנת הנתונים על ידכם. ולכן כאשר אתם מבקשים חשבונית מס על שם העסק ואתם מזינים שם פרטי , המערכת תפיק לכם חשבונית מס על השם הפרטי ולא על שם העסק . לאור זאת – חשוב לרשום את שם העסק בפרטי המזמין ובהערות לרשום את השם הפרטי לצורכי המשלוח.
  3. אם לא קיבלתם חשבונית מס במקרה של רישום אי מייל שגוי , נא צרו איתנו קשר טלפוני ונשלח לכם את חשבונית המס לכתובת המייל הנכונה .
  4. אם יש לכם בקשות מיוחדות , נא ציינו זאת בהערות .

מדיניות החזרות

רכשתם מוצר ואתם לא מעוניינים בו ? לנו אין בעיה עם זה . אתם רשאים להחזיר אותו ומכל סיבה שתרצו ואנחנו נזכה אותכם זיכוי מלא ללא שום בעיות וטענות מצידנו.[ הזיכוי לא כולל את עלות המשלוח ]

להלן הכללים אודות החזרות של מוצרים :

החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באמצעות החנות המקוונת שלנו תתבצענה תוך 14 יום מתאריך החשבונית המקורית.

על כל המוצרים המוחזרים להיות נקיים וללא בלאי ובאריזתם המקורית והתקנית. מוצרים מלוכלכים או משומשים או פגומים לא יתקבלו.

כל מוצר הנשלח חייב להישלח עם הפרטים הבאים:

  1. שם לקוח,כתובת ופרטי יצירת קשר (טלפון, פקס וכו’)
  2. הוכחת רכישה – קבלה מקורית

מוצרים שיגיעו ללא הפרטים שלעיל יוחזרו ללקוח.

כתובת למשלוח:

א.ל.י רז מנעולים ודלתות בטחון בע”מ
רחוב אוסישקין 50
ירושלים   

עלויות המשלוח של מוצרים מוחזרים או מוחלפים יחולו על הלקוח. משלוח תשלום מיידי (Cash on Delivery) לא יתקבל.

מוצרים חליפיים או מתוקנים ישלחו ללקוח תוך 30 ימי עסקים מתאריך ההגעה לרז מנעולים .


מלאי

אנחנו לא מפרסמים מוצרים שאין לנו אותם במלאי [למעט כספות כבדות ודלתות בטחון או מוצרים המחייבים הכנה מוקדמת]

יחד עם זאת יתכנו לעתים רחוקות מקרים שמוצר מסוים לא ימצא במלאי וזאת כתוצאה מאי עדכון המערכות שלנו או שהוא נמצא במלאי ולא בכמות מספקת. במקרה כזה אנחנו ניצור עימכם קשר ונודיע לכם על כך , ואם תרצו נבטל את ההזמנה ונזכה אתכם זיכוי מלא ללא שום בעיות וטענות מצידנו.

כשאתם מזמינים מוצר כלשהו בכמויות מסחריות מומלץ ליצור קשר עם החנות בטרם ההזמנה על מנת לוודא שכמות זאת נמצאת בחנות.

 


מידע אודות קנייה

בכל זמן במהלך הקנייה בחנות המקוונת, ניתן לבחור פריטים לרכישה על-ידי לחיצה על לחצן ‘הוסף לסל הקניות’. תוכלו לצפות בפריטים בסל הקניות שלכם או לחזור לחנות על-ידי לחיצה על סמל סל הקניות המופיע בראש כל מסך.

כאשר תסיימו לקנות, היכנסו לסל ועקבו אחר ההוראות להשלמת תהליך התשלום.

השימוש בקובצי cookie 
קובצי cookie הם פיסות מידע שהדפדפן מאחסן על הכונן הקשיח במחשב שלך. כמו רוב אתרי המסחר גם האתר של רז מנעולים משתמש בקובצי cookie כדי לספק שירות טוב יותר. קובצי ה-cookie שלנו אינם מכילים פרטים אישיים כלשהם, אבל הם כן מאחסנים את ההגדרות שלך וזוכרים את תכולת סל הקניות שלך כאשר אתה מנווט באתר או בין ביקור לביקור. רוב דפדפני האינטרנט מקבלים קובצי cookie באופן אוטומטי.

סיסמה 
שמור על סיסמתך ואל תגלה אותה לצד שלישי כלשהו. אם יש לאחרים גישה לסיסמה שלך, פרטיך האישיים עלולים להיחשף.

חשוב:
במקרה של שימוש בלתי-מורשה בכרטיס האשראי שלך, עליך להודיע לספק הכרטיס בהתאם לחוקי הדיווח והנהלים שלו.

 


מדיניות האחריות 

המחויבות שלנו לפרטיות, אחריות ותיקון

לכל המוצרים יש אחריות למשך שנה מתאריך הקנייה. האחריות תקפה לגבי כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומרים או בתהליך הייצור.

אחריות זו מוגבלת לקונה המקורי של המוצר ואיננה ניתנת להעברה. במשך תקופת האחריות אנו תתקן או נחליף פריטים עליהם חלה האחריות לפי שיקול דעתנו.

אחריות זו אינה מכסה בלאי הנובע משימוש רגיל, שימוש בלתי-נאות או נזק הנגרם כתוצאה מטיפול לא נאות.

כיצד לקבל שירות או תיקון במסגרת האחריות ?

  • הלקוח אחראי לכל עלות הקשורה להחזרת מוצר לצורך קבלת שירות.
  • יש להחזיר את כל החלקים והרכיבים כדי שפריט יתקבל לתיקון.
  • על המוצרים להיות נקיים  שניתן להעריך את מצבם או לתקנם. מוצרים מלוכלכים יוחזרו ללקוח ללא ביצוע הערכה.
  • יש לשלוח חבילות בדרך הניתנת למעקב. אנו לא אחראים על חבילות האובדות במשלוח.

ספרו לנו מה אתם חושבים

אנו מעריכים את דעתכם ונשמח ללמוד ממנה. אם מצאתם תקלה.

יש לכם רעיון לשיפור מוצר או שאתם רוצים לספר לנו כמה אהבתם אותו – אנחנו מעוניינים לדעת.

תנאי שירות ואספקה
4.8 (95%) 16 votes