תנאי שירות ואספקה

המידע להלן חשוב לקרוא אותו בטרם אתם מבצעים הזמנות דרך האתר , המידע מבהיר את המדיניות שלנו בכל הקשור לפרטיות שלכם, למשלוחים,לתנאי התשלום, לאופציות התשלום , החזרות , מלאי , ועוד .


משלוחים 

לאחר שביצעתם את ההזמנה , הכדור עובר אלינו ואנחנו צריכים לדאוג שהמוצר אשר הזמנתם יגיע אליכם בצורה בטוחה ומהירה ככל הניתן  .

שיטת המשלוחים אצלנו  מבוססת על 2 סוגים של משלוחים  :

1.שירות PickUp – אוספים את המשלוח בדרך הביתה

משלוח חבילות למרכזי האיסוף של  PickUP – קבלן השירות המאושר של UPS בישראל  – במחיר של 15 ש"ח  [ מחיר מוזל ומסובסד ].החבילה מגיעה לנקודת האיסוף  תוך 24-48 שעות ממועד איסוף המוצר מהחנות שלנו . ומיד לאחר מכן, תתקבלו הודעת SMS [ * ]  כי החבילה מוכנה לאיסוף בנקודת PickUP.  לעיון ברשימת נקודות האיסוף יש לעיין כאן .

מהן נקודות האיסוף ? 

נקודות האיסוף מסווגות ל 2 סוגי נקודות איסוף 

  1. לוקרים בתחנות דלק של חברת פזהיתרון הכי משמעותי של איסוף מלוקרים הוא שניתן לאסוף את החבילה בכל שעה , כלומר :  24 שעות  ב 7 ימים   . החסרון הוא שאתם חייבים לאסוף את החבילה בתוך 48 שעות מהרגע שקיבלתם הודעת SMS .  חשוב לדעת כי במידה ויהיה איחור באיסוף , תחנות הדלק לא מסוגלות לאחסן את החבילה מעבר לזמן הזה והן מוחזרות אלינו בחזרה . משמעות הדבר כי אתם תחויבו במשלוח נוסף בסך של 20 ש"ח [ ולא 15 ש"ח ] .  לאור זאת – אם אתם אוהבים את הזמן ולא ממהרים לשום מקום אנחנו ממליצים לכם בחום על האופציה השנייה . 
  2. איסוף מחנויותPickUP שולחת את החבילות למאות חנויות הפזורות ברחבי הארץ אשר משם תוכלו לאסוף את החבילה . היתרון : אתם יכולים לאסוף את החבילה בתוך 5 ימים , דבר הנותן לכם יותר זמן . החסרון – החנויות לא פתוחות 24/7 והן פתוחות לפי שעות מסחר מקובלות [ שעות הפתיחה מצויינות לכל חנות ] ואתם חייבים להתאים את עצמכם לשעות הפעילות של החנות .  כמו באופציה הראשונה , איחור של איסוף החבילה תחייב אתכם בדמי משלוח נוספים של 20 ש"ח .

אם יש לכם מיקום PickUP  מועדף – בחרו את הנקודה מתוך ממשק מיוחד שמאתר נקודות לפי הכתובת שאתם מזינים  , אם לא תציינו את נקודת הPickUP  , אנחנו נזין את הכתובת שציינתם בהזמנה ונקודת הPickUP  שלכם תהיה הנקודה אשר  הכי קרובה במטרים לכתובת אשר ציינתם. 

חשוב להבהיר :

  1. חובה להזין טלפון נייד – מערכות המשלוחים בארץ בנויות על מסדי נתונים ומתנהלים באמצעות תוכנות השולחות סמסים באופן אוטומטי. כמו כן – האפשרות לשחרר את החבילה מנקודות האיסוף היא באמצעות הטלפון הנייד בלבד.
  2. שירות  הPickUP  ניתן ברוב רחבי הארץ , יחד עם זאת ישנן מקומות אשר בהן נקודות ה PickUP תהיינה רחוקות מאוד מיישוב היעד – במקרה זה אנחנו ניצור איתכם קשר ונציע לכם שירות שליחות חלופי ומסובסד.
  3. איחור באיסוף החבילות [ 48 שעות בלוקרים ו 5 ימים בחנויות ] תחייב אתכם ב 20 שח עבור משלוח חוזר. – אנא ממכם , תשתדלו לאסוף את החבילות בזמן, חבל לבזבז סתם 20 ש"ח ולנו את ההתעסקות בחזרות. . 
  4.  ימי עסקים : מניין ימי העסקים לא כוללים – שבתות וחגים ,ימי שישי, ערבי חג , ימי חול המועד של חגי סוכות ופסח

מאפייני  חבילה מקסימליים:

משקל נפחי מרבי – 8 ק"ג
רוחב: 44 ס"מ
גובה: 37 ס"מ
עומק: 61 ס"מ

                       **באופן כללי –  אנחנו ממליצים על שירות PickUP –  הכי זול, מהיר ויעיל  **

2. שירות משלוחים עד בית הלקוח/ העסק 

משלוח באמצעות שירות שליחים מהירים עד הבית /העסק –  במחיר של 40 ש"ח. הזמנות דרך שירות שליחים מהירים  עד הבית /העסק  יכול לנוע בין 2 ועד 5 ימי עסקים *. [ לרוב זה 2 ימי עסקים ] . אתם מקבלים את החבילה עד הבית או עד בית העסק שלכם. השליח יוצר איתכם קשר טלפוני מראש על מנת לוודא שתהיו בבית בזמן המסירה

* ימי עסקים : מניין ימי העסקים לא כוללים – שבתות וחגים ,ימי שישי, ערבי חג , ימי חול המועד של חגי סוכות ופסח

  • אנחנו נשלח לכם לאי – מייל אשר סיפקתם לנו במהלך ההזמנה  את מספר תעודת המשלוח
  • אנחנו מפעילים כל הזמן מעקבים אודות החבילות והכל כדי לוודא שקיבלתם את המוצרים שהזמנתם.
  • חשוב מאוד  לרשום מספר טלפון נייד מדויק  [ * ]  וזאת כדי שתקבלו הודעה כי החבילות מוכנות במרכזי הPickUP  וכן לשליחים וכן כתובת אי-מייל מדוייקת  וזאת על מנת שנוכל לשלוח לכם חשבונית מס קבלה וכן הודעות אודות משלוח החבילה.  

הערה :  משלוחים עבור כספות/מוצרים במשקל מעל 8 ק"ג או משלוחים במידות חריגות יחושבו בהתאם לעלויות המשלוח בפועל .אנחנו לא נבצע משלוח כל עוד לא תדעו מהי העלות אותה תצטרכו לשלם אם לא ציינו זאת בפרטי המוצר .

 [ * ]  לבעלי טלפון מהקומות הכשרות – 

אנחנו יודעים שהסלולר שלכם לא מקבל הודעות  ולכן כאשר אנחנו מזהים טלפון מהקומות הכשרות המפורטות להלן , אנחנו מזינים את הנייד של החנות במערכת המשלוחים [ במקום את שלכם] וכאשר נקבל הודעה שהחבילה שלכם הגיעה לנקודת האיסוף , אנחנו ניצור איתכם קשר טלפוני ונודיע לכם לאסוף אותה.

050-41XXXXX – 052-71XXXXX – 052-76XXXXX – 054-84XXXXX – 054-85XXXXX – 058-32XXXXX

055-67XXXXX – 053-31XXXXX – 053-41XXXXX


איך משלמים ? 

לרשותכם עומדות 2 אופציות לתשלום , האופציות הן :

תשלום באמצעות כרטיס אשראי :

באופציה זאת אנו נבקש את הפרטים האישיים שלכם ואת מספר כרטיס האשראי המלא עם תעודת הזהות . פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתכם, להכין אותה ולהודיע לכם על מצבה. התשלום בחלק מכרטיסי האשראי מחייב גם הזנה של שלוש הספרות של קוד אבטחת הכרטיס. קוד אבטחת כרטיס הוא שלושת הספרות שבגב הכרטיס. ללא שלוש ספרות אלו לא נוכל לקבל אישור של העסקה וההזמנה תידחה.

לאחר אישור ההזמנה ,תקבלו חשבונית וקבלה ישירות למייל שהזנתם ואתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהמוצר שהזמנתם ישלח אליכם בהתאם לאופציות השילוח כפי שבקשתם.

במידה ונתקלתם בקושי מסוים לשלם באמצעות כרטיס האשראי או שאין לכם כרטיס אשראי , תוכלו לפנות לאופציות הבאות להלן.

תשלום באמצעות העברה בנקאית:

אופציה זאת מיועדת ללקוחות המעוניינים לשלם את ההזמנה באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק.

יש לבצע את התשלום בהתאם להזמנה ישירות לחשבון הבנק לפי פרטי החשבון המופיעים בעת ביצוע ההזמנה . יש להשתמש במספר ההזמנה כסימוכין לתשלום. ההזמנה תשמר אצלנו ולא תישלח עד שהתשלום לא יתקבל בחשבון הבנק בפועל.

מובהר בזאת כי ההזמנה לא מאושרת עד לביצוע התשלום ולאחר 14 ימי עסקים באם לא יבוצע התשלום, ההזמנה תמחק .

תשלומים : 

לקוחות אשר מעוניינים לשלם בתשלומים בכרטיס האשראי  – נא ליצור קשר עם החנות בטלפון לביצוע ההזמנות

תשלום באשראי דרך החנות : 

לקוחות אשר מעדיפים לשלם דרך החנות באופן אנושי וטלפוני – נא ליצור קשר עם החנות ואנו נחייב אתכם בכרטיס האשראי שלכם בעסקה טלפונית .

בכל שאלה / בעיה ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 02/9666-777


חשבוניות מס/קבלה 

  1. כאשר אתם רוכשים מוצרים דרך האתר באמצעות תשלום דרך כרטיס אשראי , מערכת התשלומים של האתר שולחת לכם חשבונית מס/קבלה לכתובת הדואר האלקטרוני אשר הזנתם. אם לא תרשמו כתובת נכונה , לא תוכלו לקבל את חשבונית המס/קבלה , כי המערכת לא תדע להיכן לשלוח לכם אותה.
  2. חשבונית המס מופקת על השם אשר הזנתם בהליך הזנת הנתונים על ידכם. ולכן כאשר אתם מבקשים חשבונית מס על שם העסק ואתם מזינים שם פרטי , המערכת תפיק לכם חשבונית מס על השם הפרטי ולא על שם העסק . לאור זאת – חשוב לרשום את שם העסק בפרטי המזמין ובהערות לרשום את השם הפרטי לצורכי המשלוח.
  3. אם לא קיבלתם חשבונית מס במקרה של רישום אי מייל שגוי , נא צרו איתנו קשר טלפוני ונשלח לכם את חשבונית המס לכתובת המייל הנכונה .
  4. אם יש לכם בקשות מיוחדות , נא ציינו זאת בהערות .

מדיניות החזרות

רכשתם מוצר ואתם לא מעוניינים בו ? לנו אין בעיה עם זה . אתם רשאים להחזיר אותו ומכל סיבה שתרצו ואנחנו נזכה אותכם זיכוי מלא ללא שום בעיות וטענות מצידנו.[ הזיכוי לא כולל את עלות המשלוח ]

להלן הכללים אודות החזרות של מוצרים וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן [ ביטול עיסקה ] תשעא -2010 :

החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באמצעות החנות המקוונת שלנו תתבצענה תוך 14 יום מתאריך החשבונית המקורית.

על כל המוצרים המוחזרים להיות נקיים וללא בלאי ובאריזתם המקורית והתקנית. מוצרים מלוכלכים או משומשים או פגומים לא יתקבלו.

כל מוצר הנשלח חייב להישלח עם הפרטים הבאים:

  1. שם לקוח,כתובת ופרטי יצירת קשר (טלפון, פקס וכו')
  2. הוכחת רכישה – קבלה מקורית

מוצרים שיגיעו ללא הפרטים שלעיל יוחזרו ללקוח.

כתובת למשלוח:

א.ל.י רז מנעולים ודלתות בטחון בע"מ
רחוב אוסישקין 50
ירושלים   

חשוב להדגיש – על החבילה להגיע אל החנות . חבילות אשר ישלחו ויש רק תיעוד שהוא נשלח למקום אחר לא יחשב שהגיע לחנות .   הזיכוי יתבצע כאשר המוצר יחזור לחנות.  מומלץ לבצע שליחות לחנות עם הוכחת החזרה על מנת לוודא שהוא אכן הגיע לחנות .

עלויות המשלוח של מוצרים מוחזרים או מוחלפים יחולו על הלקוח. משלוח תשלום מיידי (Cash on Delivery) לא יתקבל.

מוצרים חליפיים או מתוקנים ישלחו ללקוח תוך 30 ימי עסקים מתאריך ההגעה לרז מנעולים .


מלאי

אנחנו לא מפרסמים מוצרים שאין לנו אותם במלאי [למעט כספות כבדות ודלתות בטחון או מוצרים המחייבים הכנה מוקדמת]

יחד עם זאת יתכנו לעתים רחוקות מקרים שמוצר מסוים לא ימצא במלאי וזאת כתוצאה מאי עדכון המערכות שלנו או שהוא נמצא במלאי ולא בכמות מספקת. במקרה כזה אנחנו ניצור עימכם קשר ונודיע לכם על כך , ואם תרצו נבטל את ההזמנה ונזכה אתכם זיכוי מלא ללא שום בעיות וטענות מצידנו.

כשאתם מזמינים מוצר כלשהו בכמויות מסחריות מומלץ ליצור קשר עם החנות בטרם ההזמנה על מנת לוודא שכמות זאת נמצאת בחנות.


מידע אודות קנייה

בכל זמן במהלך הקנייה בחנות המקוונת, ניתן לבחור פריטים לרכישה על-ידי לחיצה על לחצן 'הוסף לסל הקניות'. תוכלו לצפות בפריטים בסל הקניות שלכם או לחזור לחנות על-ידי לחיצה על סמל סל הקניות המופיע בראש כל מסך.

כאשר תסיימו לקנות, היכנסו לסל ועקבו אחר ההוראות להשלמת תהליך התשלום.

השימוש בקובצי cookie 
קובצי cookie הם פיסות מידע שהדפדפן מאחסן על הכונן הקשיח במחשב שלך. כמו רוב אתרי המסחר גם האתר של רז מנעולים משתמש בקובצי cookie כדי לספק שירות טוב יותר. קובצי ה-cookie שלנו אינם מכילים פרטים אישיים כלשהם, אבל הם כן מאחסנים את ההגדרות שלך וזוכרים את תכולת סל הקניות שלך כאשר אתה מנווט באתר או בין ביקור לביקור. רוב דפדפני האינטרנט מקבלים קובצי cookie באופן אוטומטי.

סיסמה 
שמור על סיסמתך ואל תגלה אותה לצד שלישי כלשהו. אם יש לאחרים גישה לסיסמה שלך, פרטיך האישיים עלולים להיחשף.

חשוב:
במקרה של שימוש בלתי-מורשה בכרטיס האשראי שלך, עליך להודיע לספק הכרטיס בהתאם לחוקי הדיווח והנהלים שלו.


מדיניות האחריות 

המחויבות שלנו לפרטיות, אחריות ותיקון

לכל המוצרים יש אחריות למשך שנה מתאריך הקנייה. האחריות תקפה לגבי כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומרים או בתהליך הייצור.

אחריות זו מוגבלת לקונה המקורי של המוצר ואיננה ניתנת להעברה. במשך תקופת האחריות אנו תתקן או נחליף פריטים עליהם חלה האחריות לפי שיקול דעתנו.

אחריות זו אינה מכסה בלאי הנובע משימוש רגיל, שימוש בלתי-נאות או נזק הנגרם כתוצאה מטיפול לא נאות.

כיצד לקבל שירות או תיקון במסגרת האחריות ?

  • הלקוח אחראי לכל עלות הקשורה להחזרת מוצר לצורך קבלת שירות.
  • יש להחזיר את כל החלקים והרכיבים כדי שפריט יתקבל לתיקון.
  • על המוצרים להיות נקיים  שניתן להעריך את מצבם או לתקנם. מוצרים מלוכלכים יוחזרו ללקוח ללא ביצוע הערכה.
  • יש לשלוח חבילות בדרך הניתנת למעקב. אנו לא אחראים על חבילות האובדות במשלוח.

 


הודעת פרטיות

המחויבות שלנו לפרטיות 
אנחנו מחויבים לחלוטין לשמירת הפרטיות שלכם. הפרטים אותם תספקו לנו ישמשו לעיבוד הזמנות וכדי לסייע לנו לספק לך חוויית קנייה אישית יותר. אנחנו משתמשים בכל טכנולוגיה זמינה כדי להבטיח שהמידע האישי שלכם יישארו מאובטחים. אנחנו שומרים את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בחשאיות מוחלטת. אנו לא מוכרים, נותנים או מפיצים בכל דרך אחרת את הכתובת שלכם לכל צד שלישי.

חשוב: פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים על שרתי האינטרנט שלנו ואינם חשופים לגורמים חיצוניים.

איסוף ושימוש בפרטים שלך 

כאשר אתם שולחים הזמנה אנו נבקש את שמכם, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת דואר למשלוח ומספר כרטיס אשראי מלא עם תעודת זהות. פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתכם, להכין אותה ולהודיע לכם על מצבה

 


ספרו לנו מה אתם חושבים

אנו מעריכים את דעתכם ונשמח ללמוד ממנה. אם מצאתם תקלה.

יש לכם רעיון לשיפור מוצר או שאתם רוצים לספר לנו כמה אהבתם אותו – אנחנו מעוניינים לדעת.

תנאי שירות ואספקה
4.5 (90.53%) 19 vote[s]